اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

بگوویچ رااززیردست و پای مردم بیرون کشیدیم

رمضانی:

بگوویچ رااززیردست و پای مردم بیرون کشیدیم


مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ را از زیر دست و پای مردم در کرمانشاه بیرون کشیدیم.



عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد وضعیت باشگاه پاس همدان گفت: از روزی که باشگاه پاس را تحویل گرفتم قول دادم که تیم پاس را به جایگاه اصلی‌اش در لیگ برتر برگردانم. احساسم این است که استان همدان یک تیم لیگ برتری به فوتبال ایران بدهکار است. خودم هم سابقه حضور در باشگاه پاس را دارم و پاسی هستم. هرچند که از زمان حضورم در این باشگاه برخی شانتاژ خبری به راه انداختند و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند ولی تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

وی ادامه داد: من بنا به هدفی که داشتم بازیکنان و مربیانی برای تیم پاس و همچنین کادر اجرایی و ستادی باشگاه انتخاب کردم. می‌خواستم آنها عصای دستم باشند ولی به دلیل اینکه برخی نتوانستند خواسته‌هایم را برآورده کنند قطعا بعد از بازی با یاسوج و در نیم فصل لیگ تغییرات گسترده و وسیعی در بخش بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی و ستادی باشگاه ایجاد می‌کنم. من ناخدای این کشتی هستم و می‌خواهم این کشتی را به سلامت به ساحل برسانم و آنهایی که نتوانند همراه من باشند از این کشتی پیاده می‌کنم.

رمضانی در مورد حادثه حمله به وینگو بگوویچ، گفت: ماموران نباید اجازه ورود تماشاگران را به آن کوچه می‌دادند تا این حادثه رخ نمی‌داد البته به دلیل موقعیت ورزشگاه آزادی کرمانشاه که در وسط شهر است این حادثه به قول فردوسی پور به طور خودجوش رخ داد. ما اگر در بازی با راهیان کرمانشاه پیروز می‌شدیم قطعا 2 ساعت بعد از ورزشگاه خارج می‌شدیم ولی چون باخته بودیم تصور نمی‌کردیم مشکلی برایمان ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو بگوویچ خسارت خورد و چند پاره آجر هم به من خورد و در نهایت موفق شدیم بگوویچ را از مهلکه بیرون بکشیم. راننده من البته زرنگی کرد و خودرویم را خیلی سریع از این مهلکه بیرون برد و ما هم به وینگو کمک کردیم تا او را هم از زیر دست و پای مردم بیرون بکشیم.

مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به مطالب برخی روزنامه‌ها عنوان کرد: برخی انتقال پاس به تهران را مطرح می‌کنند و هدف‌شان این است که اشخاص مدنظرشان به باشگاه پاس بیایند. این در حالی است که اکنون هیچ اثری از تیم فوتسال، جودو و کشتی پاس نیست! اگر آن زمان تدبیر فرماندهی محترم نیروی انتظامی نبود اکنون تیم فوتبال پاس هم به سرنوشت سایر تیم‌های باشگاه پاس دچار می‌شد. باشگاه پاس متعلق به استان همدان است.


ورزش3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد