اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ژوزه: کریمی لیاقت این افتخار را داشت

ژوزه: کریمی لیاقت این افتخار را داشت


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ملوان می‌توانستیم هم برنده باشیم هم بازنده.



مانوئل ژوزه ابتدا در خصوص درگیری لفظی‌اش با خبرنگاران انزلی و ترک نشست مطبوعاتی اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتی در انزلی افتاد که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون من به دنبال اهدافی هستم که در نیم فصل و طول بازی ها به آن برسم و فکرم را برای مسائل دیگر مشغول نکنم.

وی افزود: در نشست مطبوعاتی راجع به بازی پرسپولیس و ملوان از من سؤال پرسیدند من هم باتوجه به سردی آب و هوا کمی دچار مشکل شده بودم من در کنفرانس گفتم که به انزلی آمدیم تا برنده شویم اما به یک باره خبرنگاری شروع کرد به خندیدن این یعنی چه؟

ژوزه ادامه داد: به انگلیسی گفتم مگر من حرف خنده‌داری زدم؟ گفتم به انزلی آمدم تا سه امتیاز بگیرم. سپس همان خبرنگار با خنده شروع کرد به داد و بیداد کردن و حرف‌هایی که من متوجه نشدم که چه چیزی گفت. سپس مجددا به زبان انگلیسی از او پرسیدم مگر حرف من را متوجه نشدید که این حرکت را انجام دادید. گفتم سن من شاید اندازه پدر شما باشد. پس باید یک فرد به بزرگتر خود احترام بگذارم. بعد دیدم که متأسفانه مسائل دیگر پیش آمد که من هم برخلاف میل باطنی ام بلند شدم و نشست مطبوعاتی را ترک کردم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مقابل ملوان نیز گفت: در این بازی هم می‌توانستیم برنده شویم و هم بازنده. در نیمه اول چندان بازی پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم. خوشبختانه در این بازی مسائلی دیدم که برای تیم من بسیار خوب بود.

وی افزود: در بازی‌های گذشته اگر دروازه ما باز می‌شد به یکباره روحیه بازیکنان سقوط می‌کرد اما در این بازی اتفاقی نیفتاد و من بسیار خوشحالم. در بازی با ملوان و ذوب آهن متأسفانه با گل زودهنگام در حال شکست بودیم اما به یکباره همه چیز را برگرداندیم و این برای تیم من خیلی خوب است که از شرایطی که در ابتدای بازی گریبان‌گیر آن شود به یکباره به شرایط خوب و با انگیزه در طول 90 دقیقه تغییر کند.

ژوزه ادامه داد: ما نباید گل‌های شبیه ملوان بخوریم اما به نظر من این موارد طبیعی است و در برخی از بازی ها این موضوع پیش می‌آید. بازی با ملوان برایمان خیلی مهم بود، چون اگر می بردیم قطعا وضعیتمان در جدول خیلی بهتر می‌شد اما متأسفانه نشد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم در حال حاضر شاید مشکل اصلی مسائل روحی و روانی باشد. روی بچه‌های من فشار زیادی است که برنده شوند و این موضوع کمی آنها را تحت تأثیر قرار داده. خوشحالم که بچه‌های من دست از تلاش برنمی‌دارند اما باید فشارها را کمتر کنیم. این شرایط متأسفانه کمی در عملکرد بازیکنان در زمین بازی تأثیرگذار است.

سرمربی قرمزپوشان تأکید کرد: در بازی مقابل ملوان وقتی اتفاقات نیمه اول افتاد با بچه‌ها بین نیمه صحبت‌های خوبی داشتم و خوشبختانه همه چیز عوض شد. بعضی از بچه‌ها هنوز آن چیزی را که می‌خواهند از خود به نمایش بگذارند نتوانستند بروز بدهند و البته که تلاش آنها ستودنی است. درست است در بازی مقابل ملوان به 3 امتیاز نرسیدیم اما از بازی بچه‌هایم راضی هستم.

ژوزه در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: با سختی فراوان گل دوم را به تیم خوب ملوان زدیم اما خیلی بد شد دروازه ما به آن شکل پس از دقایقی باز شد اگر کمی صبر تیم ما بیشتر بود می‌توانستیم گل دوم خودمان را نگه داریم، اگر در حفظ گل دوم کمی دقت می‌کردیم مطمئن بودم گل سوم را هم می زدیم اما متأسفانه نشد.

وی افزود: حتی بعد از اینکه بازی دو بر دو شد ما حمله کردیم چون دوست داشتیم بازی را ببریم چهار حمله خوب انجام دادیم و با 4 مهاجم بازی کردیم اما متأسفانه مساوی شد و باید این موضوع را بپذیریم چون به نظرم تیم ملوان هم تیمی بسیار خوب و سرسختی است.

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با ملوان در جام حذفی، گفت: به نظرم در اولین مرحله در جام حذفی کار بسیار سختی را در پیش داریم اما ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و چاره‌ای جز برد نداریم. می‌خواهیم در این جام موفق شویم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.

ژوزه در خصوص حضور کریمی در بین سه بازیکن برتر آسیا تصریح کرد: درست است کریمی به عنوان بهترین آسیا انتخاب نشد اما من به او بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر تبریک می‌گویم. این موضوع یک افتخاری دیگر در کارنامه کریمی باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران است. من خیلی خوشحالم که علی کریمی در آسیا جزو سه بازیکن برتر شد و بعد از بازیکن کره‌ای در مکان دوم قرار گرفت. قطعا او لیاقت این افتخار را داشته و برایش در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

ژوزه در ارتباط با داوری بازی ملوان و پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه من باید در خصوص داوری بازی مقابل ملوان حرف‌هایی را بزنم. داور به همه بازیکنان ما کارت زرد نشان داد، داور در یک بازی برای دفاع از خودش از کارت زرد استفاده می‌کند اما متأسفانه داور همه بازیکنان ما را زرد کرد و نمی‌دانم دلیلش چه بود.

وی افزود: وقتی یک آشپز با دستپخت بد، آش درست می‌کند برای اینکه نخواهد کسی آن را بخورد و از خود دفاع کند درون آن فلفل می‌ریزد الان هم در قبال داوری بازی با ملوان همان اتفاق افتاد. او می‌خواست از خودش دفاع کند پشت سر هم به بازیکنان ما کارت زرد داد چون برای او فرقی نداشت که برای بازی بعدی کدام بازیکن را داشته باشیم و کدام را نداشته باشیم. او فقط می‌خواست از خودش دفاع کند اما باید با همین رویه رو به جلو برویم و امیدوارم در بازی برابر تراکتورسازی که یک بازی حساس تا قبل از نیم فصل است به سه امتیاز برسیم. دوست دارم هر چه زودتر از این شرایطی که در جدول هستیم بیرون بیاییم و به بالاها راه پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد