اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

کفاشیان: این عنوان برای ما زنگ خطر است

کفاشیان: این عنوان برای ما زنگ خطر است


رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخاب ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا گفت: کسب این عنوان نشان می‌دهد فوتبال ایران مسیر درستی را تاکنون طی کرده است.



علی کفاشیان پس از انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا اظهار کرد: پس از ارزیابی‌هایی که AFC از فدراسیون‌های مختلف داشت و آیتم‌های متعددی را ملاک انتخاب بهترین فدراسیون قرار داده بود، نهایتا به این نتیجه رسید که فدراسیون ایران بهترین فدراسیون آسیا در یک سال گذشته است. فوتبال پایه، فوتبال بانوان، برگزاری مسابقه‌ها، مباحث آموزشی و... از جمله معیارها بودند.

وی افزود: دادن این عنوان نشان می‌دهد که فوتبال ایران سعی کرده دقیقا در مسیر استانداردهای AFC حرکت کند و به خطا نرود. ما می‌توانیم با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در فوتبال در آینده هم موفقیت‌های دیگری را کسب کنیم.

ی در پاسخ به این سوال که لابی‌های فدراسیون ایران چقدر می‌تواند در گرفتن این عنوان موثر باشد گفت: ما در این انتخاب هیچ نقشی نداشتیم. طبق درخواست AFC گزارش عملکرد فدراسیون را برایشان ارسال کردیم. AFC هم بیگانه با مسائل فدراسیون‌ها و شرایط فوتبال در کشورها نیست و برنامه و عملکرد فدراسیون‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و نهایتا انتخاب خودش را دارد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که این عنوان چقدر نفوذ ایران را در AFC بیشتر می‌کند تا اینکه بتوانیم در انتخابات آتی کمیته اجرایی جایگاه از دست رفته در کمیته را بار دیگر به دست آوریم گفت: قطعا این انتخاب اعتبار فوتبال ایران و نمایندگانش را افزایش می‌دهد. ما برای انتخابات AFC و عضویت در کمیته اجرایی آسیا برنامه داریم و در عین حال معتقدم قطعا می‌توانیم رای بیاوریم. در حال حاضر نمایندگان ما در 80 تا 90 درصد از کمیته‌های فعال AFC عضویت دارند و تنها جای خالی بارز ما همان عضویت در کمیته اجرایی است. اگر در انتخابات قبلی بنده کاندیدا می‌شدم قطعا می‌توانستیم اکنون در کمیته اجرایی عضویت داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه عنوان به دست آمده چگونه می‌تواند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند، اظهار کرد: کسب این موفقیت می‌تواند برای ما زنگ خطر باشد. اینکه تا اینجای کار را آمده‌ایم و باید از این به بعد را با جدیت بیشتری طی کنیم. روند مقتدرانه فوتبال ایران نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان و مردم است. از دولت و وزارت ورزش گرفته تا باشگاه‌ها و رسانه‌ها همه باید کمک کنند تا شرایط بهتری در آینده داشته باشیم. باید تفرقه‌ها را کنار گذاشت.

کفاشیان تاکید کرد: وقتی عنوان بهترین فدراسیون را به ایران می‌دهند یعنی فوتبال ما مسیر درستی را طی کرده است. مطمئن باشید ما با اختلاف و تفرقه به جایی نمی‌رسیم. من در موفقیت به دست آمده کمترین سهم را دارم و این تشکیلات فوتبال مملکت است که مسیر درستی را طی کرده و ثمره‌اش این عنوان شده است. فوتبال ایران به واقع نیازمند حمایت همه جانبه دولت است تا بتوانیم در آینده در همه ابعاد حرفه‌ای و مستقل شویم.

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب نشدن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین تیم آسیا را چگونه ارزیابی کرده و همچنان معتقدید با این شرایط نباید تغییراتی را در کمیته فوتسال ایجاد کنید گفت: فوتسال ایران همیشه جزو بهترین‌های آسیاست و کمیته فوتسال آسیا هم به چنین چیزی اعتقاد دارد. اما معتقدم برای تشویق سایر تیم‌های فوتسال در آسیا گاهی اوقات تیم‌های دیگر را به عنوان بهترین تیم فوتسال انتخاب می‌کند! نمی‌شود که هر سال ایران را به عنوان بهترین تیم فوتسال انتخاب کنند. کمیته فوتسال AFC ژاپن را انتخاب کرد تا به آن‌ها انگیزه بیشتری بدهد و در عین حال می‌دانست که ایران برترین تیم آسیاست و میان نمایندگان آسیایی در جام جهانی هم بهترین عملکرد را داشته است.

کفاشیان در واکنش به اینکه یعنی معتقدید حق تیم ایران بوده که به عنوان بهترین تیم فوتسال آسیا انتخاب شود گفت: من معقدم ایران بهترین تیم فوتسال آسیاست و در عین حال فکر می‌کنم AFC هم در حقیقت همین نظر را دارد اما بنا بر سیاستی که گفتم ایران را انتخاب نکرد. در رابطه با کمیته فوتسال هم باید بگویم که در آینده بررسی‌های بیشتری در هیات رییسه خواهیم کرد و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

کفاشیان با اعلام اینکه موضوع استعفای ترابیان در حال بررسی است، گفت: فوتسال ما یکی از کاندیداهای بهترین فوتسال آسیا بود و قطعا خود آقای ترابیان هم تمایل چندانی برای ماندن ندارد اما ما باید تصمیمی که به نفع فوتسال است را اتخاذ کنیم و در این راستا باید با صاحب‌ نظران فوتسال مشورت کنیم و در این خصوص نباید عجله کنیم.

وی درباره دیدارهای خود با روسای فدراسیون‌ کشورهای دیگر در مالزی گفت: در این مدت ما با اکثر فدراسیون‌ها از جمله ژاپن، کره، چین و کشورهای آسیای شرقی و غربی دیدار داشته و با نمایندگان آنها مذاکره کردیم اما برنامه خاصی برای بازی‌های دوستانه در این دیدارها نداشتیم.

کفاشیان ادامه داد: در این دیدارها بیشتر بحث‌های ما حول محور کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه‌های آن و آینده این کنفدراسیون بوده و همچنین در خصوص برنامه‌هایی که اینجا در حال طراحی هستیم نیز مذاکراتی داشتیم.

وی به دیدار با رییس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده و اظهار کرد: فعالیت‌هایمان در خصوص توسعه فوتبال در ایران، توسعه ای‌اف‌سی و برگزاری همایش بزرگ علم و فوتبال با حضور اکثر کشورها مهمترین موضوع این دیدارها بود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص این همایش گفت: همایش علم و فوتبال قرار است آبان سال آینده در ایران برگزار شود و در آن اغلب کشورهای آسیایی حضور خواهند داشت. پوسترهای این همایش آماده شده و در این مدت توانستیم آنها را در میان نمایندگان کشورهای مختلف توزیع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار شده است که در این همایش سخنرانانی از ای‌اف‌سی و فیفا حضور داشته باشند و ای‌اف‌سی هم پذیرفته است تا این همایش را یکی از همایش‌های اصلی خودش معرفی کند.

وی ضمن تاکید بر حضور نمایندگان ایران در جلسات کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید کرد: ما قصد داریم برای توسعه فوتبال در زمینه ‌برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی پیش‌قدم شویم.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص بلوکه شدن یک میلیون دلار از پول ایران توسط ای‌اف‌سی و اینکه آیا برای برطرف شدن این مشکل مذاکراتی را در مالزی انجام دادید، گفت: این پول را ای‌اف‌سی بایکوت نکرده بلکه وقتی ای‌اف‌سی قصد داشت تا آن را پرداخت کند، آمریکا آن را بلوکه کرده است. هم ما و هم ای‌اف‌سی وکیل گرفته‌ایم تا این مشکل را حل کنیم و پول به ما بازگردانده شود. در این زمینه کارهایی انجام شده ولی هنوز نتیجه بخش نبوده است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص نداشتن نماینده در هیات اجرایی و تاثیر آن بر تصمیمات ای‌اف‌سی در خصوص سهمیه ایران گفت: البته اگر ما در هیات رئیسه فردی را داشتیم شرایط بهتر می‌شد اما متاسفانه اکثر افرادی که در هیات رییسه ای‌اف‌سی هستند در فوتبال دخیل نیستند و به طور معمول نظری از کمیته‌ها به هیات رییس ارسال می‌شود آنها رای را می‌دهند و بودن یا نبودن یک رای تاثیر چندانی در آن نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: قطعا در انتخابات آتی که اوایل سال دیگر خواهد بود ما نماینده معرفی خواهیم کرد و خود ای‌اف‌سی نیز بر این عقیده است که ایران هم باید در هیات رئیسه نماینده داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: باید بررسی کنیم تا فردی را به عنوان منتخب برای عضویت در کمیته اجرایی معرفی کنیم و همه از آن حمایت کنیم.

کفاشیان درباره داغ شدن بحث دلالی در فوتبال ایران در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات نیم فصل گفت: فدراسیون فوتبال هیچگاه دلالی را رها نکرده است و ما همیشه در رابطه با بحث‌های دلالی فعالیت می‌کنیم و قطعا این بار هم برای این موضوع موانعی را ایجاد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد