اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

علی کریمی: رای من هم بازیکن کره‌ای بود

علی کریمی: رای من هم بازیکن کره‌ای بود


علی کریمی گفت: اگر خودم هم رای می‌دادم بازیکن کره‌ای را انتخاب می‌کردم.




علی کریمی پس از آنکه به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا معرفی نشد در این باره گفت: لی کئون هو بازیکن بسیار خوبی است. او بازی‌های خوبی برای تیم ملی کره جنوبی و تیم اولسان هیوندای کشورش انجام داد و همراه با این تیم قهرمان آسیا هم شد. کسب این عنوان را به او تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا،کریمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا پیش‌بینی انتخاب بازیکن کره‌ای را می‌کردی گفت: دیروز هم گفتم همین که جزو بازیکن کاندیدای این عنوان قرار گرفتم برایم افتخاری در زندگی ورزشی‌ام خواهد بود. قرار گرفتن جزو سه کاندیدای بازیکنان برتر آسیا در سال 2012 در خاطره‌ام می‌ماند و از این بابت باید خدا را شکر کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر خودت می‌توانستی رای بدهی به چه بازیکنی رای می‌دادی گفت: قطعا به بازیکن کره‌ای رای می‌دادم.

بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2004 در پاسخ به سوالی در واکنش به اینکه بسیاری از مردم انتظار انتخاب شدن شما را داشتند و اکنون چه پیامی خطاب به آن‌ها دارید اظهار کرد: اول از تمام آن‌ها تشکر می‌کنم که من را دعا کرده و مورد حمایت‌شان قرار دادند بویژه از ایرانی‌های مقیم مالزی تشکر می‌کنم که هم در فرودگاه و هم اینجا لطف زیادی به بنده داشتند. امیدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.

کریمی درباره انتخاب فدراسیون ایران به عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا نیز گفت: به علی کفاشیان و فدراسیونش تبریک می‌گویم از الان باید همه دست به دست هم بدهیم و او را کمک کنیم تا نتایج بهتری برای فوتبال ایران رقم بخورد. در این مراسم دیدیم که ژاپن تمام عناوین را درو کرد. امیدوارم روزی برسد که ایران اکثر عناوین را به دست آورد.

این بازیکن در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره راهیابی تیم ایران به جام جهانی 2014 برزیل گفت: صعود به جام جهانی مشکل است اما غیر ممکن نیست. تیم ایران شرایطی دارد که باید تلاش زیادی داشته باشد که بتواند به جام جهانی راه پیدا کند. ما باید در بازی‌های آینده نتایج بهتری نسبت به قبل کسب کنیم و امتیازهای از دست رفته را به دست بیاوریم. قطعا تنها با صعود به جام جهانی می‌توانیم پاسخ محبت مردم را داده و دل آن‌ها را شاد کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد