اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

صبا نیازمند تحول مدیریتی است

صبا نیازمند تحول مدیریتی است


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از استعفای خود از این مسئولیت خبر داد و گفت: بهبود وضعیت صبا نیازمند تحول در مدیرعاملی باشگاه است.




دقایقی بعد از پایان مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و راه آهن شهر ری که غروب چهارشنبه از هفته شانزدهم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، خبر استعفای مدیرعامل باشگاه صبا در بین حاضرین در ورزشگاه منتشر شد.

این خبر بلافاصله خبرنگاران مختلف را به تکاپو انداخت تا از مدیر عامل باشگاه صبای قم را پیدا کرده و از نزدیک و از زبان خود وی این خبر را بشنوند که به همین منظور رمضان بیگی در محوطه اداری ورزشگاه یادگار امام حضور یافت و این خبر را تایید کرد.

مدیر عامل باشگاه صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: این استعفا هیچ ارتباطی به باخت تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی هفته شانزدهم به تیم راه آهن شهر ری ندارد و من هرگز بعد از این بازی خانگی تصمیم به استعفا نگرفتم.

مجتبی رمضان بیگی ادامه داد: من پیش از این استعفای خود را به رئیس هیئت مدیره باشگاه داده بودم و حتی شب قبل از بازی نیز از نزدیک با آقای دهناد رئیس هیئت مدیره گفتگو کردم که قصد دارم این مسئولیت را به عزیزان واگذار کنم.

وی یاد آور شد: مشکلی هم با باشگاه ندارم و این تصمیم شخصی خود من است که از مدیرعاملی صبای قم کنار بروم، احساس می کنم وضعیت امروز صبای قم با تغییرات در مسئولیتی که من بر عهده دارم قطعا بهبود خواهد یافت و صبا می تواند به جایگاه بهتری دست پیدا کند.

گفتنی است: محسن رمضان بیگی در حالی از ادامه همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در مسئولیت مدیر عاملی استعفا کرد که روز سوم آذر ماه در حکم رسمی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبای قم به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب شده بود.

این در حالی است که بعد از تغییر و تحولات دی‌ماه سال 89 که به جدایی احمد شهریاری از مسئولیت مدیرعاملی باشگاه صبای قم انجامید و بعد از وی سیدعلی زاهدی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد، مجمع باشگاه صبا در خرداد ماه سال 90 محسن رمضان بیگی را به عنوان سرپرست این باشگاه را معرفی کرده بود و روز سوم آبان ماه بعد از 17 ماه رمضان بیگی رسما مدیرعامل باشگاه صبا معرفی شد.

ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد