اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

مایلی‌کهن: به من اعتراض کنید

مایلی‌کهن: به من اعتراض کنید


سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: برخی کم‌لطفی می‌کنند من مسئول تیم هستم پس اعتراض‌ها باید به من باشد.


به گزارش فارس، محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر گهر دورود برابر مس کرمان عنوان کرد: فوتبال همین است. تمام بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و به اندازه توان خود تلاش کردند. من در رختکن دیدم تقی نائبی اکثر نقاط بدنش زخمی شده بود همانطور که فکر می‌کردیم بازی سختی داشتیم. تیم مس در تمام نقاط زمین از امکانات بهتری نسبت به ما برخوردار بود.

وی با اشاره به گلزنی رضا عنایتی تصریح کرد:‌ توسط یک بازیکن با تجربه و نخبه مس به گل رسید. شکست تلخی را تجربه کردیم. سه بازی است که می‌بازیم اما مدیریت تمام توان خود را در خصوص امکانات انجام داده است. دست‌مان خالی است. حداقل امکانات برای ما این است که بتوانیم در استان خود بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود درباره شعار تماشاگران علیه پورمند مربی تیم یادآور شد: ظرفیت هواداران بالاست اما شاید اطلاعات غلطی به آنها می‌دهند که این گونه شعار می‌دهند البته به آنها حق می‌دهم اما باید توجه داشت که ما دو فاکتور اساسی در اختیار نداریم. یکی بازیکن و دیگری بازی در زمین خود.

مایلی‌کهن افزود: تیم صدر جدولی را تحویل نگرفتیم. مشکلات گهر بسیار زیاد است و این کار را برای ما سخت می‌کند. حتما نیاز به جذب بازیکن داریم. با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم ناگهان تصمیمش عوض می‌شود و به تیم دیگری می‌رود. از بازیکنانی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لازم ندارند استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص شعار علیه پورمند مربی تیم یادآور شد: پورمند مربی باحیا و باتجربه‌ای است. او می‌توانست همچون خیلی‌ها که رفتند، از تیم برود اما در تیم ماند. دوستان کمی کم لطفی می‌کنند. به پورمند ربطی ندارد. من مسئولیت تیم را بر عهده دارم اگر مشکلی است نسبت به من اعتراض کنند. آمده بودم تا در گهر مشاور باشم اما فضا را که دیدم سرمربیگری را قبول کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد