اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

فرکی: ازنظر فنی با استقلال فرقی نداریم

فرکی: ازنظر فنی با استقلال فرقی نداریم


سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: می‌خواهیم روند شکست ناپذیری‌مان در 7 بازی گذشته را برابر استقلال ادامه دهیم.


به گزارش ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال با تسلیت ماه محرم گفت: بازی با استقلال را در پیش داریم و همان طور که از فضای این جلسه مشخص است حضور پرتعداد خبرنگاران اهمیت بالای این بازی را نشان می‌دهد. من هم از همین فضا استفاده می‌کنم و می‌گویم که با تیمی بازی داریم که کادر خوب و بازیکنان قدرتمندی دارد که اکثر آن‌ها ملی‌پوشان فعلی و سابق ایران هستند. همچنین استقلال از نظر وضعیت تماشاگران و هواداران قابل احترام است و در هفته‌های گذشته هم نتایج بسیار خوبی گرفته است.

وی در ادامه درباره تیم خودش گفت: ما هم در خوزستان هواداران زیادی داریم و مجموعه تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان بومی و غیر بومی است. وضعیت فنی ما هم مانند استقلال است. خوشبختانه 7 هفته است که نباخته‌ایم و با همین انگیزه کارمان را دنبال می‌کنیم که با دست پر از تهران خارج شویم. هم استقلال و هم ما دوست داریم که سه امتیاز بازی را بگیریم. جایگاه استقلال در صدر جدول و رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل می‌تواند انگیزه خوبی برای حریف باشد اما ما هم اکنون هفتم هستیم و دوست داریم که خود را از رقبا جدا کنیم و به بالای جدول برسانیم هرچند کار ساده‌ای جلوی استقلال در پیش نداریم.

وی در ادامه گفت: بازیکن جوان ما شهاب کرمی سه اخطاره است و مدافع برزیلی‌مان که چند هفته است از او استفاده نکرده‌ایم مصدوم است. هم از نظر فنی و هم روانی صددرصد آماده بازی برابر استقلال هستیم و می‌خواهیم برابر هواداران و بینندگان تلویزیونی این بازی، رقابتی جذاب و پرگلی را انجام دهیم. نتیجه بازی پس از پایان بازی مشخص می‌شود. هر تیمی که از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند برنده است، هرچند ممکن است گاهی در فوتبال ماجرا برعکس شود.

در ادامه خبرنگاری به فرکی گفت که او دو فصل در نفت تهران نتایج خوبی کسب کرد اما در نهایت به فولاد رفت چقدر احتمال دارد که پس از پایان فصل در فولاد بماند و این تیم را ترک نکند. فرکی در پاسخ گفت: پس از اینکه از تیم ملی جدا شدم حضورم در نفت تجربه خوبی بود که البته نتایج خوبی که در این تیم گرفتم حاصل تلاش مجموعه باشگاه بود. با توجه به حاشیه‌های زیاد در اطراف تیم که مربوط به انتقال آن به اراک می‌شد تلاش کردیم هویتی را در فوتبال نشان دهیم که هم خودم به عنوان شخص حقیقی و هم مجموعه نفت که باشگاه ریشه‌داری است از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: نفت امسال هم تیم خوبی است که در شروع فصل این خوب بودن را نشان داد. البته در 6 هفته اخیر نتوانسته‌اند پیروز شوند که فکر می‌کنم دلیلش تمرکز نداشتن و گاهی اوقات هم محرومیت‌های بازیکنان و مصدومیت‌های آن‌ها باشد. به هر حال تجربه من در فولاد یک تجربه جدید است. رفتنم از نفت یک تصمیم شخصی بود. من از این تیم دوستانه جدا شدم چون می‌خواستم خودم را در جای دیگری آزمایش کنم.

فرکی در پایان گفت: طبیعی بود که شروع کارم در فولاد با مشکلاتی همراه باشد که با همکاری بازیکنان و مدیریت باشگاه و حمایت استاندار آن‌ها را رفع کردیم. مطمئن هستم که فوتبال خوزستان پتانسیل بالایی دارد من 15 سال پیش به عنوان دستیار آقای شاهرخی در فولاد کار کرده بودم و دوست داشتم بار دیگر به این تیم بازگردم چون می‌خواستم هم اندوخته‌ای از نظر آمار و ارقام برای خودم ایجاد کنم و هم به جوانان خوزستان خدمت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد