اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

روبینیو:قلبم می‌گوید برای سانتوس بازی کنم

روبینیو:قلبم می‌گوید برای سانتوس بازی کنم


مهاجم 28 ساله برزیل احتمال می‌دهد بخاطر تعصب و علاقه قلبی در تیم سانتوس برزیل ادامه فعالیت دهد.




روبینیو در گفت‌وگویی با روزنامه اوگلبو گفت: به هیچ وجه علاقه و تعصبی که نسبت به سانتوس دارم، پنهان کردنی نیست. درست است چند پیشنهاد خوب از تیم‌های برزیلی دریافت کرده‌ام اما چون قلبم به سانتوس پیوند خورده، همین به من می‌گوید برای این تیم بازی کنم.

به گزارش فارس،روبینیو که با روسونری‌ تا سال 2014 قرارداد دارد افزود:‌ در کنار سانتوس تیم‌های گرمیو، اتلتیکومینیرو و انترناسیونال از کشورم به من پیشنهاد داده‌اند. حضورم در هر یک از این تیم‌ تنها در سایه اجازه میلان میسر خواهد شد.

این بازیکن که بخاطر دریبل‌هایش محبوب علاقمندان است، در سال 1996 توسط آکادمی سانتوس جذب شد و تا سال 2002 رده‌های پایه را در این باشگاه سپری کرد. وی تا سال 2005 برای تیم حرفه‌ای باشگاه بازی کرد اما پس از آن به اسپانیا آمد و برای رئال مادرید به مدت 3 فصل بازی کرد. منچسترسیتی انگلیس دیگر تیم او تا قبل از حضور در میلان بود.

ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد