اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

یورنته: آینده من در بیلبائو رقم می خورد

یورنته: آینده من در بیلبائو رقم می خورد


فرناندو یورنته، مهاجم اتلتیک بیلبائو، با رد شایعات جدایی اش از این باشگاه، تاکید کرد که می خواهد در سن مامس بماند.

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان گذشته در آستانه جدایی از بیلبائو قرار داشت و در چند هفته اخیر نیز شایعات زیادی در مورد پیوستن او به یوونتوس منتشر شد.

اما او تاکید کرد که تنها روی بازی هایش برای باشگاه باسکی تمرکز دارد.

یورنته به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر تنها به ادامه حضور در بیلبائو فکر می کنم. من به آینده فکر نمی کنم و به آن اهمیتی نمی دهم. تنها روی بازی کردن و کمک کردن به تیم فکر می کنم."

او همچنین در مورد کم بازی کردن در رقابت های این فصل نسبت به فصل گذشته گفت:" نمی توان کم بازی کردن این فصل را به کمبود اعتماد به نفس در گلزنی تفسیر کرد. بعضی ها آن را بدشانسی می دانند اما من نمی دانم چه نامی باید روی آن گذاشت.

امیدوارم تا پایان فصل بتوانم چند گل بزنم و تیم را به رتبه های بالاتر جدول برسانم."
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد