اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

هیچ مشکلی بین من و مدیران رئال وجود ندارد

مورینیو:

هیچ مشکلی بین من و مدیران رئال وجود ندارد


ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد علی رغم نتایج ناامید کننده تیمش در رقابت های این فصل لالیگا، رابطه او و مدیران باشگاه رئال هیچ تغییری نکرده است.

رئالی ها این هفته در دیدار با بتیس 1-0 شکست خوردند و اکنون با 11 امتیاز فاصله نسبت به بارسای صدرنشین، در رتبه سوم قرار دارند.

با این حال، مورینیو وجود هر گونه اختلاف در داخل باشگاه رئال را رد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شرایط اینجا مانند همیشه است. هیچ مشکلی وجود ندارد و رابطه من با باشگاه کاملا عادی است.

در حال حاضر رابطه من با رئیس و نایئب رئیس باشگاه، خوسه آنخل سانچس، بسیار بسیار خوب و در واقع فوق العاده است."

با این وجود او معتقد است که در مورد کار او در نهایت براساس نتایج قضاوت می شود و می داند که ممکن است مدیران باشگاه از نتایج اخیر راضی نباشند.

" این باشگاه است که اهمیت دارد و آنها هستند که می توانند بگویند از کار ما راضی اند یا نه. ارزیابی ها را می تواند در پایان فصل انجام داد.

شاید باشگاه از کار من راضی نباشد و فکر کنند جا برای پیشرفت وجود دارد."

آقای خاص همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل آلکویانو در کوپا دل ری گفت:" می توانیم قهرمان لالیگا شویم؟ من در حال حاضر به قهرمانی در کوپا دل ری فکر می کنم. من در مورد لیگ و اختلاف 11 امتیازی در روز جمعه صحبت می کنم.

از هواداران می خواهم با سه بازیکن جوان ما که فردا بازی خواهند کرد، مهربان باشند. تیم نیاز به خوب بازی کردن دارد و فکر می کنم صعود خواهیم کرد."
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد