اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ردنپ: هیچ مذاکره ای با بکام نداشتم

ردنپ: هیچ مذاکره ای با بکام نداشتم


هری ردنپ، سرمربی کوئینزپارک رنجرز، اعلام کرد هنوز با دیوید بکام در مورد پیوستن به این باشگاه مذاکره نکرده است.

کاپیتان سابق سه شیرها به تازگی اعلام کرد که در پایان سال جاری میلادی از لس آنلس گلکسی جدا خواهد شد و ردنپ نیز او را سرمایه ای بزرگ برای هر تیم دانست اما هر گونه مذاکره با این هافبک باتجربه را تکذیب کرد؛ هرچند تایید کرد که بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی کیو پی آر، یک پیام تبریک از بکام دریافت کرده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من یک پیام محبت آمیز از دیوید دریافت کردم. او برایم آرزوی موفقیت کرد اما صحبتی در مورد پیوستن او به این باشگاه نشد. او یک حرفه ای تمام عیار است اما هیچ صحبتی در مورد پیوستن احتمالی او به کیو پی آر نشد.

فکر می کنم او می تواند در هر باشگاه فوتبال تاثیر قابل توجهی داشته باشد اما من هیچ صحبتی با او نکردم. من در حال حاضر هیچ صحبتی هم با رئیس باشگاه در مورد بازیکنان جدید نداشتم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و باید بهترین بازی ها را از همین بازیکنان بگیریم."
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد