اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اولادی:برای پیروزی مقابل پرسپولیس آماده ایم

ملوان برایم خوش یمن است چون همیشه از این تیم به تیم ملی رسیده ام

اولادی:برای پیروزی مقابل پرسپولیس آماده ایم


مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت:با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می شویم.

مهرداد اولادی مهاجم ملوان در گفتگویی اظهار داشت:خدا را شکر شرایط ملوان در حال حاضر خوب است و در رتبه سوم جدول  قرار دادیم تیم ما در هفته های اخیر روند خوبی داشته و در 5 بازی  گذشته موفق شدیم 4 پیروزی به دست بیاوریم که کارنامه بسیار خوبی برای ملوان است در بازیهای اخیر نشان دادیم که ملوان پتانسیل بالایی دارد و می توانیم نتایج خوبی  کسب کنیم این روزها  تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم و برای بازی با پرسپولیس آماده می شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: هر چند مقابل پرسپولیس میزبان هستیم اما مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت چون پرسپولیس هفته گذشته و روحیه بالایی دارد البته تیم ما هم هفته قبل برنده  میدان بود و شرایط  خوبی داریم ضمن اینکه حمایت هواداران  ملوان را هم داریم و اگر شرایط  آب وهوایی اجازه بدهد و زمین انزلی در وضعیت مطلوبی باشد برای انجام یک یک بازی خوب و تماشاگر پسند کاملا آماده ایم من زیاد نمی توانم در مورد پرسپولیس صحبت کنم و فقط می توانم بگویم که پرسپولیس تیم خوبی است اما ملوان بهتر است و امیدوارم در این بازی موفق باشیم.


او در ادامه گفت: ملوان نشان داده که در این فصل پتانسیل بالایی دارد و در هفته های قبل هم نتیجه گرفته ایم ما در شرایط بسیار خوبی هستیم و می توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و بد شانس نباشیم می توانیم سه امتیاز این بازی را درخانه بگیریم تا شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم


وی افزود: در این فصل عملکرد خوبی در ملوان داشته ایم من فصل قبل  مشکلاتی در پرسپولیس داشتم و اصلا فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم اما درملوان آرامش لازم را دارم که باعث شده هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و  به تیم ملی دعوت شدم از نظر روحی وبدنی در شرایط خوبی هستم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید تا بتوانیم  همین روند را ادامه بدهم.


مهاجم ملوان  اظهار داشت:هر وقت به تیم ملی دعوت شدم مصدومیت اجازه ندادکه به حقم برسم اما درتمرینات تیم ملی برای دوره های بعد همه چیز مشخص می شود و الان شرایط خوبی دارم و تمام تلاش را می کنم تا در فرم ایده آل  باشم در حال حاضر با  انگیزه کار می کنم تا به حقم برسم.


وی افزود: مصدومیت همیشه مرا اذیت کرده است سبک بازی ام طوری است که با حریفان برای تصاحب توپ درگیر می شوم  و توپ را نگه می دارم و به همین دلیل  مرا می زنند همیشه در درگیری ها مصدوم شده ام اما خدا را شکر مصدومیتم طولانی مدتن بوده است امسال  از نظر مصدومیت مشکل خاصی پیش نیامده و در بازی های که برای ملوان انجام داده ایم خوب کار کرده ام.


اولادی در پایان گفت: هواداران ملوان مثل همیشه از تیم حمایت می کند طرفداران  ملوان از همه بچه های تیم حمایت می کنند و برای  من هم سنگ تمام گذاشته اند خیلی خوشحال که دراین فصل برای ملوان بازی میکنم و امیدوارم همیشه در شرایط خوبی باشم تا برای ملوان مثمر ثمر باشم همیشه از ملوان به تیم ملی رسیده ام که نشان می دهد این تیم برایم خوش یمن است.


ورزش3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد