اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

تیتو: در پایان فصل باید عملکردم را ارزیابی کرد

تیتو: در پایان فصل باید عملکردم را ارزیابی کرد


مربی بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که مشکلاتی که در رختکن تیمها درسایر بازیها به وجود می آید به او ارتباطی ندارد.


   تیتو ویلانووا، سرمربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از بازی بارسلونا مقابل لوانته در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که قصد ندارد تا آنچه در رختکن رئال مادرید در جریان بازی با لوانته رخ داد را ارزیابی کند و در پاسخ به سوالی درمورد اینکه آیا در انتظار مصاف تیمش با یک حریف کمتر تهاجمی است یا خیر گفت:« همیشه در خانه لوانته به خوبی از ما استقبال شده.من نمی خواهم به این بپردازم که در بازی سایر تیم ها در رختکن چه گذشته بپردازم.»

 به گزارش گل، دراینجا می توانید متن کامل صحبت های تیتو درکنفرانس خبری اش به نقل از روزنامه مادریدی آ.اس را مطالعه کنید:


*اتفاقات بازی لوانته – رئال مادرید: ما هربار که مقابل لوانته به میدان رفته ایم کار سختی داشته ایم ولی آنها همیشه به خوبی از ما استقبال کرده اند. ما هیچ مشکل یا گلایه ای نداریم. آنچه در بازیهای دیگر رخ می دهد و یا در رختکن تیم های دیگر اتفاق می افتد، به من ارتباطی ندارد. ماهیچ مشکلی با لوانته نداشته ایم

 * تیم حریف: لوانته همیشه یک مهاجم خوب دارد. یک تمام کننده خوب مثل بارکرو. آنها در بازی های این فصل خانگی شان مقابل تمام حریفان به جز اتلتیکومادرید و رئال به پیروزی رسیده اند. بسته نگاه داشتن دروازه؟ اینکه درمسکو گل نخوردیم خوب بود ولی در بازی با سلتیک، ما موقعیت های کمتری خلق کردیم و شاهد بازشدن دروازه مان در دو موقعیت متعدد بودیم.

 *سفر به والنسیا با سه دروازه بان و غیبت ویا: ما مثل بازیهایمان در لیگ قهرمانان اروپا با سه دروازه بان سفرمی کنیم. سفر با 17 بازیکن اتفاقی است که بیشتر در بازیهای لالیگا شاهدش هستیم. والدس آماده و خوب است ولی ویا در مسکو با مشکلاتی مواجه شد. او شرایط خوبی روی چمن مصنوعی ورزشگاه لوژنیکی نداشت ولی مشکلش حاد و سخت نیست.

 *دو روز استراحت: بازیکنان ما راضی و خوشحال از مسکو بازگشته اند و برای رویارویی با ماه سختی که درانتظارمان است به خوبی استراحت کرده اند.

 *سخت ترین بازی در یک ماه باقی مانده در سال 2012: همه بازیها سخت هستند . ما باید در خانه بتیس به میدان برویم. میزبان اتلتیکو باشیم و مقابل اتلتیک بیلبائو هم بازی کنیم.

 *بیماری: یک سال پیش در چنین روزهایی بود که زیر تیغ جراحی رفتم و درسی که از این اتفاق می آموزیم این است که این مشکل میتواند برای هرکسی، حتی کسانی که کاملا مراقب سلامتشان هستند رخ دهد. زندگی هر روز ممکن است تو را تغییر دهد.من فقط می توانم این توصیه را بکنم که باید قوی بود و کسی که چنین اتفاقی برایش می افتد، باید به مراتب بیشتر از من استراحت کند.

 *انتخابات کاتالونیا: من روند انتخابات را دنبال کردم و برایم هیجان انگیز است. من رای خواهم داد و امیدوارم که آمار مشارکت در انتخابات بالا باشد ولی من نمی گویم که به چه کسانی رای می دهم. این موضوعی کاملا شخصی است.

 *اولویت تمدید قرارداد پینتو نسبت به قرارداد مسی: ما با مسئولان کادر فنی تیم صحبت کرده ایم و آنها نظر من را می دانند.هیچ شکی درعملکرد خوب پینتو نیست و با وجود سختی هایی که متحمل می شود، او بارها تیم ما را به قهرمانی جام های حذفی رسانده

 *گواردیولا و احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری تیم ملی برزیل: این خود اوست که باید تصمیم گیری کند. او گفته که می خواهد یک سال استراحت کند و نمی دانم که چه خواهد کرد.

 *بازیکنان جوان یا باتجربه: مهم این است که بازیکنان خوب باشند. سن یک بازیکن در زمین چمن مشخص می شود.

 *تمدید قرارداد بازیکنان بارسا: اصلا نگران این نیستم. مهم این است که یک بازیکن بخواهد که برای بارسا بازی کند و بعد از آن هم در قرارداد بازیکنان بند جدایی زودهنگام می آید که اگر تیمی می خواهد فلان بازیکن رازودتر از موعد اتمام قراردادش خریداری کند باید فلان مبلغ را بپردازد

 *تمجید بازیکنان ازتیتو: بازیکنان در طول این سالها مرا شناخته اند. چون وقتی که دستیار پپ بودم هم با بازیکنان حرف می زدم. ولی در آن زمان پپ بیشتر با بازیکنان حرف می زد و بازیکنان بخش هایی از شخصیت من را نشناخته بودندد. درهر صورت در پایان فصل باید عملکرد من را مورد ارزیابی قرار داد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد