اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

حذف من‌سیتی در مرحله گروهی غیرمنتظره نبود

مانچینی:

حذف من‌سیتی در مرحله گروهی غیرمنتظره نبود


سرمربی منچسترسیتی معتقد است که حذف دوباره تیمش درمرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا غیرمنتظره نبوده است.

روبرتو مانچینی تأکید کرد که مالک سیتی از تیم انتظار نداشت از گروه سخت در لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش فارس،دومین حذف متوالی من‌سیتی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با تساوی مقابل رئال مادرید تأیید شد تا قهرمان لیگ برتر انگلیس از 5 بازی تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد.

روبرتو مانچینی در این باره اظهار داشت: می‌دانستیم که در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم؛ اما تیم خوبی داشتیم. وقتی مقابل رئال مادرید و دورتموند امتیاز از دست بدهید، ناامید خواهید شد.

وی ادامه داد: مثل همه کسانی که اینجا هستند ناامید شدم؛ اما زمانی که کارمان را در این گروه شروع کردیم می‌دانستم که در چه گروه سختی قرار گرفته‌ایم. تیم خوبی هستیم که اشتباهاتی داشتیم.

سرمربی منچسترسیتی خاطرنشان کرد: هواداران فوق‌العاده هستند. آنها می‌فهمند که ما هم مثل خودشان ناامید شده‌ایم. آنها واقعا مهم هستند زیرا فصل هنوز به پایان نرسیده است. ما در صدر لیگ هستیم، جام حذفی را در پیش داریم. لیگ قهرمانان به پایان رسیده و کاری از دستمان برنمی‌آید.

سیتی هنوز یک بازی دیگر در این مسابقات در پیش دارد و مانچینی اضافه کرد: من فکر می‌کنم ما امشب نباختیم در همان روزهای اول شکست خوردیم.


ورزش3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد