اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

کرانچار: در بازی با گهر محکوم به برد هستیم

کرانچار: در بازی با گهر محکوم به برد هستیم


سرمربی تیم فوتبال فولاد ماهان سپاهان گفت: قصد داریم در بازی با گهر دورو روند بازی با استقلال را تکرار کنیم و امیدواریم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی معوقه تیمش مقابل گهر دورود لرستان اظهار کرد: در بازی فردا محکوم به برد هستیم. همان طور که کارشناسان اذعان کرده بودند در بازی با استقلال از لحاظ جمعی بازی خوبی ارائه کردیم اما با این وجود نتیجه نگرفتیم.

وی با بیان اینکه به تمامی بازیکنان هشدار داده‌ام که بازی با گهر دورود راحت نخواهد بود گفت: تیم‌هایی که اصطلاحا با ابعاد کوچکتر بسته می‌شوند، به مراتب خطرناک‌تر از تیم‌های نامدار هستند. لفظ تیم‌های کوچک به غلط به کار برده می‌شود و امیدوارم بازیکنان این مطلب را مد نظر قرار دهند که تیم لرستانی با تمام قوا مقابل تیم سپاهان قرار خواهد گرفت.

کرانچار افزود: در بازی با استقلال 8 موقعیت گل ساختیم ولی نتوانستیم دروازه استقلال را باز کنیم. دلیل این امر همان طورکه در برنامه 90 گفته شد عدم حواس جمعی بازیکنان بود. سپاهانی‌ها در هنگام زدن ضربات نهایی تمرکز لازم را نداشتند. همچنین سید مهدی رحمتی یک روز بسیار عالی را سپری کرد و چندین توپ را از دروازه درآورد.

کرانچار در پاسخ به این پرسش که تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شوند شما چه تدبیری برای این نوع بازی‌ها اندیشیده‌اید گفت: در سال گذشته هم یک امتیاز بازی نهایی با مس سرچشمه در هفته آخر لیگ برتر باعث شد تا سپاهان قهرمان شود. این تیم‌ها با ضد حمله قصد گشودن دروازه ما را خواهند داشت اما به بازیکنان سپاهان گفته شده است که با بازی هجومی اجازه ضد حملات تیم مقابل را ندهند.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید تعدادی از بازیکنان به دلیل حضور در بازی سنگین با استقلال هنوز نتوانسته‌اند خستگی خود را از بدن بیرون کنند و آیا قصد دارید بازیکن جایگزینی داشته باشید عنوان کرد: در این چند روز با یک برنامه‌ریزی مناسب قصد داشتیم خستگی بازیکنان از بدن‌شان بیرون رود و کمتر به تمرین‌های شدیدتر و قدرتی پرداختیم. امید دارم که بازیکنان تا فردا به مرز آمادگی لازم برسند.

وی درباره دروازه‌بان سپاهان در بازی فردا خاطرنشان کرد: قصد ما این بوده است که از محمدباقر صادقی و رضا محمدی در بازی‌ها به صورت متعادل استفاده کنیم. در بازی قبلی با استقلال صادقی در گلی که خوردیم مقصر نبود. در بازی‌های اخیر ارزیابی کردیم تا ببینیم کدام دروازه‌بان مناسب‌تر است.

کرانچار پیرامون بازیکنانی که به میدان نمی‌روند گفت: تعدادی از بازیکنان مانند ایران‌نژاد وقتی که به تیم ملحق شدند، هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده بود. علاوه بر اینکه به مصدومیت دچار شد و در نهایت مورد انتظار مربیان مواقع نشد اما در صورت رفع مصدومیت کامل، این بازیکن فرصت خواهد داشت در بازی‌های آینده در خدمت تیم باشد.

وی تصریح کرد: هواداران باید صبور بوده و عکس‌العمل‌های مناسب نشان دهند. در بازی با استقلال هواداران فهمیدند که بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند و عکس‌العمل مثبت نشان دادند اما وقتی در بازی با تراکتورسازی تبریز مشاهده کردند که بازیکنان پاسخ دندان‌شکنی به تیم قرمزپوش تبریزی نمی‌دهند، عکس‌العمل منتقدانه نشان دادند اما این انتقاد نابود کننده نبوده و با حسن نیت همراه بود.

کرانچار درباره خط دفاعی تیم سپاهان گفت: مدافعان تیم ما عکس‌العمل‌های مثبتی در سراسر مسابقه‌ها نشان دادند. در بازی گذشته نیز از فاصله 30 متری به جلو حرکت می‌کردند و به دنبال کسب موقعیت‌ بودند اما اشتباه فردی منجر شد که گل دریافت کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: وقتی آنالیز مسابقه با استقلال تهران را مشاهده کردیم دیدیم که احمد جمشیدیان و خسرو حیدری در یک خط بودند. حیدری سریع‌تر عمل کرد ولی جمشیدیان ایستاد و نتوانست عکس‌العمل درستی نشان دهد. اشتباه فردی جمشیدیان این بود که نباید اجازه می‌داد حیدری بتواند به راحتی کار کند و این اشتباه فردی منجر به باخت سپاهان شد اما در بسیاری از بازی‌ها بازیکنی که اشتباهش منجر به باخت تیم شده است توانسته تیم خود را نجات دهد.

سرمربی کروات تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنانی که دوست ندارند برای سپاهان بازی کنند باید بدانند که تیم سپاهان به 22 بازیکن آماده و بزرگ نیاز دارد و باید این مطلب را مد نظر قرار دهند که بر حسب کیفیتی که نشان می‌دهند می‌توانند در یک بازی حضور داشته باشند.

کرانچار افزود: بازیکنانی که کمتر توانسته‌اند به میدان برود باید حوصله داشته باشند تا در زمان مناسب وارد زمین شوند و در میدان کیفیت خود را به نمایش بگذارند. بازیکنی که چند دقیقه هم برای تیم به میدان می‌رود، این زمان جزو بازی‌اش محسوب می‌شود و نمی‌تواند بگوید بازی نکرده‌ام.

وی ادامه داد: سرمربی تیم باید ارزیابی کند که کیفیت یک بازیکن در چه حد است. هر بازیکنی که نمی‌خواهد برای سپاهان بزرگ بازی کند من اجازه خروجش را می‌دهم زیرا نمی‌خواهم از پیشرفتش جلوگیری کنم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که علاقه دارند از سپاهان جدا شوند بدانند که از چه باشگاهی آمده‌اند!


ورزش3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد