اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

مدافع ذوب‌آهن: ترکی را نمی‌بخشم

مدافع ذوب‌آهن: ترکی را نمی‌بخشم


مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اخراجم نه 100 در 100 بلکه هزار درصد اشتباه بود.

سعید عبدالله پور پس از شکست 3 بر 2 مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: اخراجم درست نبود، من هیچ برخوردی با نوروزی نداشتم. اخراجم نه100 در 100، هزار درصد اشتباه بود اما چون حریف پرسپولیس بودم اخراج شدم.

وی ادامه داد: ترکی یک بار دیگر صحنه را ببیندف اگر من اشتباه می‌کنم و حقم اخراج بود حق را به او می‌دهم اما اگر ترکی اشتباه کرده باشد او را نمی‌بخشم. من شرمنده بازیکنان شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد