اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

در باشگاه استقلال به روی مجیدی باز است

قلعه نویی:

در باشگاه استقلال به روی مجیدی باز است


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است سیاسیون از فوتبال بروند آقایان نظامی و صنعتی اگر کارشان را بلد بودند در همان عرصه می‌ماندند.


به گزارش فارس، امیرقلعه‌نویی در ادامه نشست خبری پس از مسابقه با سپاهان اظهار داشت: برخی از کارشناسان اجنبی پرستند و در افکار عمومی انحراف ایجاد می‌کنند و به مردم آدرس اشتباه می‌دهند. فوتبال ما هزار ایراد دارد و من فقط 5 دقیقه در موردش صحبت کردم این آدم‌ها را بدون کارشناسی می‌آورند تا در مورد فوتبال صحبت کنند. تیم ملی ایران مقابل تیم سوم بحرین پیروز شد که علتش مسائل سیاسی بحرین بود. آنها از دقیقه یک هم 10 نفره شدند. روی حرکات انفرادی به موفقیت رسیدیم و ما فوتبالی از تیم ملی ندیدیم.

وی ادامه داد: کارشناسان قلعه‌نویی و دایی را محاکمه می‌کنند در حالی که دایی اسطوره فوتبال ما است و باید کمکش کنیم تا رئیس AFC شود، من قلعه‌نویی که کوچک هستم. با این حال همان زمان هم کارشان به خواهش و تمنا رسید تا من سرمربی تیم ملی شوم گفتم می‌خواهم با استقلال به آسیا بروم اما آنها گفتند ایران را از این گروه بالا بیاور بعد به جام جهانی فکر کن. من با تیم ملی به عنوان صدرنشین از آن گروه صعود کردم در مالزی هم تیم من صدرنشین بود.

وی ادامه داد: آدم‌های سیاسی به فوتبال می آیند، آنها بهتر است بروند. این آقایان اگر در صنعت و کارهای نظامی کارشان را بلد بودند در همان عرصه فعالیت می‌کردند چرا صنعتی‌ها و نظامی‌ها را به فوتبال آوردید؟ مگر من را مدیرعامل سایپا و یا ایران‌خودرو می‌گذارند؟

قلعه نویی تاکید کرد: من کارم را در آنجا بلد نیستم و شرایط کنونی را هم خراب‌تر می‌کنم اما برخی با ارتباطاتی که دارند به ورزش می‌آیند و مشهور می‌شوند. آنها دنبال شهرت هستند نه محبوبیت. تعداد تماشاگران ما را به 3 هزار رساندند و خیالشان راحت شد بعد می‌گویند می‌رویم اما باز هم به دنبال بازگشت هستند چون فوتبال ما هزار ایراد دارد.

سرمربی استقلال با اشاره به زمان حضورش در تیم ملی عنوان کرد: یک آقایی می‌گفت در صدا و سیما گاهی اوقات می‌گویند یک آهنگ نباید پخش شود و ضرغامی هم روی تابلو نوشته بود تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید. جرم من این بود که بدون قرارداد به مالزی رفتم و به عنوان سرباز وطن برای تیم ملی خدمت کردم. با من جلسه گذاشتند و گفتند بدون قرارداد به مالزی برو و اینکه احساس می‌کردم سرباز مملکتم هستم این کار را کردم اما چرا آدم‌هایی مثل دادکان و مصطفوی باید خانه‌نشین شوند.

قلعه‌نویی با انتقاد از ترکیب هیئت مدیره برخی باشگاه ها عنوان کرد: این اعضای هیئت مدیره از کجا می‌‌آیند؟ می‌گویند آنها قدرت سیاسی دارند ما این قدرت سیاسی را نمی‌خواهیم دولت 98 درصد پول فوتبال را می‌دهد این پول را به دست اهل فن بدهد. اگر به غیر از رحیمی، فرد دیگری مدیرعامل سپاهان شده بود این مجموعه نابود می‌شد. زیرا او خودش ورزشی است و تجربه مدیریت ورزش را دارد و توانست این مجموعه را حفظ کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه می‌گویند او در لیگ بی‌انگیزه است، گفت: یک روزنامه این مطلب را نوشت که قلعه‌نویی در لیگ بی‌انگیزه است زیرا می‌خواهند باخت تیم ملی را توجیه کنند و بگویند من مغرور هستم و در لیگ انگیزه مربی‌گری ندارم. همین جا اعلام می‌کنم هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی به من نشده است. برخی می‌خواهند در افکار عمومی انحراف ایجاد کنند. من به خاطر مردم با معرفت آذربایجان حتی سفر خارجی‌ام را لغو کردم اگر در این مملکت کار کنی با تو کار دارند و اگر سالم کار داری بیشتر با تو کار دارند.

وی در مورد شناختش از سپاهان گفت: ساختار دفاعی ما خوب و ما شناخت کاملی از سپاهان داشتیم. چهار بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و توانستیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: برخی بازیکنان مانند علی کریمی، ابراهیم صادقی، سمبل یک باشگاه هستند. فرهاد مجیدی را هم من خودم خواستم که به استقلال بیاید که اگر توانست کمک کند و اگر نتوانست خداحافظی کند. منصوریان در زمان من خداحافظی کرد. من دنبال تسویه حساب و سرمایه‌سوزی نیستم اکنون که استقلال در صدر جدول است این حرف را می‌زنم اگر در رده پایین‌تر بودیم این حرف را نمی‌گفتم در استقلال به روی فرهاد مجیدی باز است و اگر می‌خواهد بیاید و کمک کند. ما باید برای مجموعه استقلال مربی‌سازی کنیم.منصوریان هست فرهاد مجیدی هم می‌تواند باشد.

قلعه‌نو‌یی تصریح کرد: با فرهاد مجیدی اختلاف زیاد داشتم اما در زمان بازیگریش محبت‌های زیادی به او کردم که در حق کمتر بازیکنی این محبت‌ها را انجام می‌دهم او را از بهمن به استقلال آوردم در زمان برانکو از تیم ملی کنار گذاشته شد. او را دوباره به چرخه ملی آوردم. من خودم به فتح‌الله‌زاده در ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید او آن زمان در دبی بود اما یک روز قبل از پایان فصل نقل و انتقالات گفت باید کاپیتان باشم اگر مجیدی می‌آمد حتما کاپیتان بود ولی اینکه بازیکن شرط می‌گذارد نظم کار به هم می‌ریزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد